sobota, 23 kwietnia 2016

Cywilizacja


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zawsze to darmowy kamień :P

      Usuń
    2. Podoba mi się pańskie podejście, Profesorze.

      Usuń
    3. Cieszy mnie to - zawsze to jakiś dowód na to, że jest jakaś tam nikła szansa dla tej cywilizacji ;)

      Usuń
  2. kwintesencja cywilizacji w czystym nie zakłamanym wydaniu ....
    uśmiech jest ale taki lekko cierpki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jednak polecam się śmiać, bo cały ten ludzki porządek to bujda ;) DEDYKOWANY UTWÓR MUZYCZNY

      Usuń
  3. Wypracowanie Jasia chyba bedzie zaprzeczeniem tezy zawartej w jego tytule... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze! Ja zawsze pisałem w szkole kontrowersyjne wypracowania, w których starałem się nie wychodzić naprzeciw skostniałym standardom i subiektywnym opiniom. To dzięki temu dziś mam to wszystko... znaczy się rysuję komiksy w Internetach...

      Idę w kącik popłakać...

      Usuń